Monday, October 22, 2012

Its All About Love


Love...
Cinta...

Everyone experienced love. People smile coz of love, Cry coz of love, Die coz of love, and Live for love. Love is too subjective, kita dapat rasa tapi nak menyentuh sesuatu yang dinamakan cinta itu amat mustahil kan? Cuba sekali kita kehilangan sesuatu yang dinamakan cinta, sakit nya amat dirasai bagai belati yg menusuk. Misteri cinta. Tak dapat dibuktikan kewujudannya, tak dapat dilihat lahiriahnya. Tapi pada zahirnya ia ada dan meninggalkan kesan yg amat mendalam pada setiap individu.

Ada yang percaya adanya cinta, ada jugak yang takde faith langsung on love. Tapi for me, Love is everywhere, Cinta pada family, Allah swt, Rasul. Semua tu cinta kan. Jangan disalah erti kan the true meaning of love. Dan jangan sesekali be in denial when your love between you and your partner comes to an end road. Remember, there's always an endless love for you if you aware of its presence.

For me, Cinta itu perit, Cinta itu sakit, Cinta itu mampu membuat ku hilang arah hilang punca. Hidup dalam kegelapan. Hidup dalam penyesalan. But no matter how hard it is, i try not to give up on love. I know there's still someone somewhere out there can give me the purest of love i wanted. Aku inginkan seseorang yang boleh menerima kekurangan yang ada pada diri ini. I have faith in Allah swt that he will send me one person who can treasure me, love me, pamper me, care for me, protect me each and everytime of his life.

Well, i guess Allah sent me one. I really hope he is the person. He is the one. I hope he can show me erti sebenar benar cinta. I really hope he can stay no matter how hard things could be, no matter how serious a situation can be, and no matter how bad i used to be. One day dia akan kecewa dengan aku. Tapi aku berani berjanji, yang aku akan tebus kembali kekecewaan tersebut andai diberi peluang. Thats why I hope he can accept me for who i am today, and be with me through good or bad.

I'm happy enough for now, Thanks Allah for the greatest gift. So, memang betul, setiap kesabaran itu pasti ada ganjaran yg dijanjikan Allah swt. And i believe, kerana Cinta Allah lah yang membawa Cinta itu kepada ku. Cinta yang telah lama ku dambakan. Semuanya kerana Allah. Dan kini i'll just wait for the moment where he'll do his vow to take me as his one and only for the rest of his life. "Aku Terima Nikahnya.." p/s: acah acah baru lepas tgk cerita ni tadi. hehehe.

Littlest that i know, We are like dominoes. I fall for You and You fall for me. Forever and Always.

Hearts and Kisses to my Hero Malaya. Terima kasih kerana sudi menerima cinta dan kasih sayang yang dihulurkan. And thanks for making me feel like I'm the Lucky One =)

2 comments:

  1. Sayang, love you so much . InsyaAllah satu hari nanti semua yang awak impikan tu akan tercapai . Amin .

    ReplyDelete

leave some love